外買晚餐

 昨日真倒霉
在家發現廁所地上一灘水
牆邊也現水漬
以為水管漏水
後來天花也滴水
後來覺得應該是樓上裝修出事
幸好有人開工
即刻關了水制
不過就因為燈制
入了水跳制停電
本來說有電工過來
怎知最後係甩底
攪到我家要點臘燭
好在這裏十點才黑齊
4點就天光
由於廚房用電爐
晚餐唯有買外買
冇電即冇互聯網
手機缺電
幸好有鄰居幫忙叉電

昨晚在土耳其外買店
買的晚餐燒雞翼
唔算話好好食
但都唔差又夠大份
每人一份
食曬一份好飽


今早電工終於來修理好
真係一天都光曬


26 則留言:

  1. 回覆
    1. 我哋租住,唔知佢哋點攪,我哋都係買咗餐晩飯啫。

      刪除
  2. 樓上漏水問題可大可少㗎 ! 好彩問題已經解決❣️
    (臺灣)樓上漏水鄰居不處理 youtu.be/Hb63xmm_LVQ

    回覆刪除
  3. 真係好大鑊,好在整得快。

    回覆刪除
  4. 好在係夏天, 冬天一早黑蚊蚊

    回覆刪除
  5. 係呀、英國的樓宇全部都是木板地、我未見過石屎地台、以前在英國住時(老豆的年代)、忘记関水喉、d水由樓上直接流到落樓下~靚婆婆

    回覆刪除
  6. 樓上漏水好麻煩,現在才覆EE寫以下留言可能遲了些,你們會不會需要影一些事後相記錄漏水(牆、天花等等)的波及情況?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有影底,不過,好快就解決左,同埋呢度天氣乾爽,好快連水漬都冇埋。

      刪除
  7. 香港樓上漏水遇著個唔肯整都會好慘呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在好快就整好,同埋呢度天氣乾爽,好快連水漬都冇埋。

      刪除
  8. 肥人都試過呀, 樓上漏水漏到電製都濕晒..要摸黑去廁所....好彩果次係廁所ONLY!
    整都好麻煩呢....樓上要整廁所地下, 我地就要整廁所天花....
    好彩係...我係租客..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好神奇,好快連水漬都唔見埋。

      刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮