夏日素菜餐

 香港及其他地方的親友
都很關心我在炎熱天氣下
是否適應英國生活
多謝大家關心
其實暫時高氣只持續了兩三天
況且這裏早上和晚上都會降溫
所以暫時來說
英國夏天天氣不太差

天口熱食下素
雖然冇乜新意
但清清地都幾好
材料來來去去都是這些
這裏青菜種類不多
想吃綠菜
除了西蘭花就是菠菜葉
為了均衡營養
就要多點顏色
素湯常用的材料
是南瓜甘荀番茄
今回加豆腐及少許咸酸菜吊味
求求其其又一餐




24 則留言:

  1. 我地平時多數食西蘭花、三色椒 & 椰菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰菜比較少食,西蘭花及三色椒都常食。

      刪除
  2. 吸收多點不同顏色的疏菜,是均衡營養基本步﹗

    回覆刪除
  3. 火热的夏日天, 似乎全球已在一體化 ☀️ 香港, 英國或我這邊也如是, 都是高温熱浪來襲 🥵

    回覆刪除
  4. 其實我覺得食素真係幾好,西蘭花本身都算是營養豐富的蔬菜。

    回覆刪除
  5. 老實講,我之前夏天遊美國中西部,40度高溫都舒服過香港,因為係乾熱,唔會有汗出,不過唔知英國係點

    回覆刪除
  6. 熱的幾天真的食多左蔬菜,容易入口。

    回覆刪除
  7. 家常便飯係成日差唔多,夠營養就得.

    回覆刪除
  8. 我們今天是大暑、應該較平時再熱少少~靚婆婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度好清涼,香港夏天真係好長。

      刪除
  9. 好老實~慣咗香港的濕熱~去到外國真係感覺仲舒服~

    回覆刪除
  10. 今年香港都好好好好熱呀, EE都要多飲水呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊只係熱咗兩三日咋。而家好涼爽。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...