急凍海鮮雜碎

早前買了一包急凍海鮮雜碎

內有青口蝦仁魷魚350g

 2.99 英磅

用一半炒飯

先滾水拖一拖
 再加些其他材料


 
炒出來效果不錯
而且材料尚算新鮮
味道不錯 
 

剩下用來炒麵
一樣好味




22 則留言:

  1. 有咁多蝦都算唔錯,好多時幾乎都係魷魚 :P

    回覆刪除
  2. 🐰炒咁多急凍海鮮會唔會出好多水? 啲炒飯會唔會唔夠乾身?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你看我的炒飯會不會很濕,所以我文中有拖到要拖水,即用滾水淥下就不出水啦。

      刪除
  3. 我鍾意買呢啲急凍海鮮雜碎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔錯,我有再買,放在冰箱隨時用得著。

      刪除
  4. 可以試下整海鮮豆腐煲。

    回覆刪除
  5. 有雜錦急凍海鮮賣真係唔錯,自己好難每樣搵少少架。
    幾隻蝦幾粒帶子還容易,幾片魷魚幾片魚肉就好難,幾隻青口更難。

    回覆刪除
  6. 那些急凍海鮮好似平過香港

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少係香港買,不過呢度唔算貴。

      刪除
  7. 海鮮雜碎都幾好,想整海鮮炒飯,唔使樣樣每次用少少,但每樣都要買一大包。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐