雞翼

 這裡雞是比較廉價的肉食
若果分開部位來買
雞胸肉最貴
其他雞腿雞翼較便宜
通常3英磅左右買1kg
可以食幾餐
全雞翼
我先將雞翼尖切出
加幾隻雞翼一起炆薯仔甘荀
 

懶懶地
煮幾隻雞翼
加碟炒彩椒又一餐

'
 最簡單煮通心粉
在這裏買罐頭番茄醬很便宜
大約港三個幾到六個幾都有
而且還可選擇肉碎或全醬
都是真材實的
買定兩罐放在家
隨時用很著
 
 
 

 

22 則留言:

  1. 鬼佬淨係鐘意食雞胸肉,雞翼雞腿啱晒香港人.

    回覆刪除
  2. 我最愛雞中翼,雞胸肉我不會買的。

    回覆刪除
  3. 蕃茄醬仲有唔同口味, 好多選擇

    回覆刪除
  4. ♥•.♫.¸.✫¨´`'*°☆.--•╬•
    (\~~/)♥•.♫.♥•.♫.♥•
    ( ='.'=)祝復活節愉快!
    (")~(")*✫¨´`'*°☆.•╬•♥

    回覆刪除
  5. 我呢邊如果只買雞翼係唔連翼尖㗎。

    回覆刪除
  6. 雞翼配蕃茄醬通粉,成個配搭我都好鍾意^_^

    回覆刪除
  7. 現在諗起英國的雞只是怕怕的、因為那些肉很腍、雞翼還好

    回覆刪除
  8. 竟然愛雞胸!
    物價好似無想像中咁貴呢!

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食