廉價美食

早幾天出外辦點事
要去的地方
要用個多小時才到達
我們在家吃了早餐便出門
辦完事已經是下午三點幾
要找地方好好醫肚
在一小店門口觀望時
有員工出來打招呼
讓我們入去慢慢看
最後發現有多款套餐好抵食
見隣枱美少女的食物好吸引
美少女主動讓我拍照
是否很吸引呢
 
 
我們則選了兩個套餐
雞肉芝士漢堡 
薯條很香脆
雞肉非常香辣
比較重口味
幸好有沙律醬和菜中和
薯條太多吃不完
 
肉醬千層麵
我就很滿意
上面還加了
兩片脆脆的多士
 
個麵質地很特別
軟綿綿中又有點煙靭
可以伴多士吃
 
 
這是包咖啡茶的套餐
這邊甚少點餐會送茶的
 每人一壼茶
我的是檸檬茶
老伴點則加奶
 還有我們大鄉里
第一遇見自動斟茶
 

 大家看看這個價是否抵食
這小店的員很有禮貌
還問我們對食物是否滿意
 

 自動斟茶有片睇
 
 
 
 
 
 
 
 
 

22 則留言:

  1. 🐰 我都係第一次見自動斟茶 🧉 有啲似沖泡咖啡 ☕
    Clever Dripper Technique https://youtu.be/RpOdennxP24
    方便又簡單,超級好用的懶人咖啡濾杯 https://youtu.be/mFmgcbUxvIA

    回覆刪除
  2. 抵呀。
    睇個餐牌呢間係咪清真餐廳?

    回覆刪除
  3. 你找到一個優秀的餐館。店員的服務也是味道的一部分。

    回覆刪除
  4. 肉醬千層麵睇落好吸引呀!
    味道/價錢都好好呀!

    回覆刪除
  5. 哈哈!睇第一幅圖,真係好有氣勢,好大份量。
    店員見你生面口,希望以後多個熟客。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈😄
      可惜離得遠,希望有機會再去幫趁。

      刪除
  6. 個擺盤方式幾霸氣,見過的用竹簽篤住咋。

    個自動添茶器係一放在杯上就算動加茶?唔覺要按其他掣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係未見過用刀插架。
      水壼放落杯自動出水,冇掣架。

      刪除
  7. 兩個套餐
    香辣雞肉芝士漢堡
    香脆薯條
    沙律醬和菜
    肉醬千層麵
    兩片脆多士
    包咖啡茶
    每人一壼茶
    我的是檸檬茶
    老伴點則加奶
    自動斟茶

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃