黑糖馬蹄糕

 其實冇時間又冇心情
唔會整糕
但家中放咗好久嘅馬蹄粉
唔用就過期
咁就的起心肝
買馬蹄做馬蹄糕
家中冇冰糖只有黑糖
而且又係放咗好耐
唯有做呢個黑糖馬蹄糕 
已經好多年冇做馬蹄糕
我就參考
馬蹄粉盒上食譜
唔算難整
用黑糖做出來
樣子唔靚
但幾香甜
 


 蒸起時覺得好似好稀
放涼之後就冇問題
趁新鮮即食
黑糖真係幾香甜 
唔使煎都好食
 

 我覺得傳統呢隻馬蹄粉
雖然比較貴啲
但真係唔錯
而且佢盒上嘅食譜
都好靠得住
 

 


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實已經拍碎咕咗,不過佢浮上面又黑白分明,先覺得大粒。

      刪除
  2. 這個馬蹄粉真係幾好, 我以為家人都用這款.

    回覆刪除
  3. 我們這邊這款馬蹄粉斷貨啊,可能個個都買來整新年糕點。

    回覆刪除
  4. 馬蹄糕呀, 自己整甜度可以調教, 一定好好好味~

    回覆刪除
  5. 馬蹄糕其實是否不用馬蹄粉都OK?

    回覆刪除
  6. 謝謝 EE^^ 推介 : 泮塘純正馬蹄粉. 泮塘牌.
    我在本地一些超級市場找不到 :(
    網上卻是不同牌子 : 泮塘純正馬蹄粉. Brand: FARMER. 真奇怪 ❓ ❗️
    https://m.media-amazon.com/images/I/914cQGutkOL._SL1500_.jpg

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講呢隻應該係另外的牌子,我未用過。

      刪除
  7. 馬蹄粉真係好貴,大盒要五十幾蚊,係點解呢!🤔

    回覆刪除
  8. 有時整糕點D食材都唔平~不過出街買又冇自己整咁足料~

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃