我愛骨膠原

 很久無整糖醋豬手
今回整一大碟
其實骨多個肉
兩人一餐已經消滅曬
自我感覺良好
吸收咗好多骨膠原 😆


 加一碟瀨尿蝦乾

啲蝦乾好似食極都食唔完咁


 

31 則留言:

  1. 嘩 ! 糖醋豬手.. 令人食指大動的美食👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
  2. 豬手燜得好靚,好有食慾😋

    回覆刪除
  3. 吸收咗好多骨膠原>即刻靚女咗。

    回覆刪除
  4. 嘩,一早起身睇到咁多美食,流到一地口水添呀!

    回覆刪除
  5. 我都喜歡食豬手,但食得唔多,费事嘥柴火。

    回覆刪除
  6. 以前唔識以為會好肥,後來先知道骨膠原真係好多

    回覆刪除
  7. 我都喜歡豬手,甜甜酸酸的開胃。

    回覆刪除
  8. 唔係自我感覺良好呀,係真係吃了不少骨膠原落肚啊^_^

    回覆刪除
  9. 糖醋好味又不膩,食多多都得

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...