我的早餐

 又來記錄一下
我平常食的早餐
有時都好頽廢 
例如這個即食點心
蒸熱便可食
若果要求不高
都唔差嘅


 間中又會去麥記
選最平早餐
十幾蚊一個包飲品
 老伴就喜歡吃兒童餐
 
 
最近用積分換蘿蔔糕
呢個糕又幾好味喎
而且又足料
 

呢個早餐
就比較用啲時間
 
見屋企有澄麵同粘米粉
於是做幾條腸粉
自己做的腸粉
馬馬虎虎都可以嘅



 

23 則留言:

  1. M記早餐最愛薯餅,腸粉整得靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較少食薯餅,反而喜歡食薯條。

      刪除
    2. 謝謝你,腸粉做得麻麻咋。

      刪除
  2. 早餐都唔駛太講究既.你食既都唔錯啦.

    回覆刪除
  3. 從來做腸粉未曾成功過,放棄了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知算唔算成功,我要求冇咁高,食落可以接受。

      刪除
  4. 馬馬虎虎都咁靚!認真起來真係不得了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,其實我向來做嘢都係馬馬虎虎,食落可以接受便算😅

      刪除
  5. 回覆
    1. 你好多嘢都會自己整,想食隨時有得食。

      刪除
  6. 我已經很久沒有吃「麥記」了 !

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝你,我自己做的腸粉都是普普通通。

      刪除
  8. 食即食點心都要花時間蒸熱啊,好多人一至五的早餐是簡單到買個包放入口就算。

    回覆刪除
  9. 蘿蔔糕一年食一次~見到張相就想食呀!~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...