蓮藕湯

 在凍肉舖買豬骨
買咗4塊豬骨$12蚊
$20蚊一條章魚
 後就決定買蓮藕煲湯
其他材料還有
紅棗甘荀綠豆 
加上一片果皮 
個湯好好味 
豬骨又唔肥
章魚好腍
幾乎全部湯渣都食曬

 

 
 另外$15一個大魚腩
用梅菜蒸
好久無買淡水魚食
覺得唔錯
秋冬季節
亦係食淡水魚好時候
簡單的一餐
 



28 則留言:

  1. 好耐冇食過鯇魚啦😋 價錢跟以前差唔多喔。

    回覆刪除
  2. 呢兩款我阿媽都時時煮,但係我唔食的。

    回覆刪除
  3. 其實湯渣掉晒都幾嘥.食埋唔駛浪費.

    回覆刪除
  4. 凍肉的煲湯骨,煲蓮藕真係好正好味!

    回覆刪除
  5. EE用的是鮮章魚?

    以前上一代屋企煲章魚,都係用章魚乾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用章魚乾,鮮章魚就咁整來食啦

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...