家庭飯聚

 和老伴家人晚餐
首選的一間爆滿
於是到另一間歴史悠久的
新新酒樓
 
首先點的孖寶
呢個蒸鮑魚
初時覺得咁細隻架
食落就覺得唔錯
爽口又唔靭
而且清理得好乾淨
叉燒瘦得來好腍
 
老伴愛吃魚
魚腩煲
炸得骨都脆好香口
墊底粉絲爽口好味
 
 
燒乳鴿 
味道唔太濃啱我

 
我推薦 蝦多士
蝦新鮮爽甜
多士又香又鬆軟
好好味

 
南乳齋
煮得好糊口
獻汁太重手 
粉絲太腍
同魚腩煲粉絲相差太遠
 

 
送糖水
幾好味


呢餐都算唔錯
老伴弟弟請客

 

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 只係我哋幾個老人家一齊食飯咋😅

      刪除
  2. 菜式好懷舊喎,出品都唔錯,貴不貴呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處主要賣點係懷舊菜,我哋呢一餐每人大概百五六元,我覺得唔算貴。

      刪除
  3. 哈,我樣樣都鐘意食,除咗魚腩煲 :P

    回覆刪除
  4. 每個菜味道都不一樣,你們享受了一段幸福的時間。
    我沒欣賞過蝦多士,很可惜啊。

    回覆刪除
  5. 魚腩落煲爆一爆,又是另一種美味做法。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...