午餐+下午茶

 午餐
雞胸肉炒扁意粉
加三色椒
洋蔥 蘑菇 鹿茸菇
用中式做法
加豉油糖炒
望落都幾似炒麵
 

 下午茶時間
番薯芋頭腐竹糖水
芋頭番薯放在一起
又香又甜
再加上腐竹豆香
幾好味
我有不煲溶腐竹
吃起多重滑滑口感
 

 


18 則留言:

  1. 係喔,唔講我都當是炒麵。

    回覆刪除
  2. 雞胸肉三色椒正呀,啱晒我口味.

    回覆刪除
  3. 我呢度買唔倒靚腐竹, 所以我媽媽都冇煲佢拿手腐竹白果雞蛋糖水好耐啦
    好彩佢煲.. (番薯雞蛋糖水 + 姜) 都好受家人歡迎👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
  4. 番薯芋頭腐竹糖水~~呢個我都想食一碗呀!~

    回覆刪除

素花旗參湯

 有朋友 送了些花旗參給我 放了很久 是時候清一清貨 通常花旗參 會煲瘦肉或雞 只不過食素就不宜了 我用粟米紅棗煲 煲出來的湯水 甘甘甜甜 花旗參偏寒涼 加幾粒紅棗 也可中和一下 今餐除了 花旗參湯水 洋蔥蘑菇炒蛋 甜酸齋 雲耳炒脆肉瓜 簡簡單單的一餐