做阿茂

我已經好久無做Pizza
覺得做來好生手
但跟食譜做也不難
只是攞了個烏龍
用錯芝士
這個芝士放在雪櫃很久了
怎知焗不溶的
後來一問宅男
原來他做薄餅
是用其他芝士 
幸好醬汁及餅底
還算及格
老伴很捧場
我吃了三份一
其他都給他吃清光
 
 
 
這個提子咖啡包
實在也非常簡單
只用普通甜包食譜
加了一小包三合一咖啡
想不到效果不錯
很香甜


 
 
 
 

29 則留言:

  1. Pizza是厚皮的嗎 ? 好似有啲啲未夠火候 ? 披薩條邊脆嗎 ? 賣相都吸引🤤
    提子咖啡包 + 一杯香濃嘅港式奶茶 = 滿足 😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝🙏
      我喜歡食厚批,易飽肚,今次個餅底都算脆。

      刪除
  2. 提子咖啡包焗得好靚,見到都想食😋

    回覆刪除
  3. 我也好耐沒整Pizza了,我都鍾意食厚批。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡食厚底,太脆薄底反而麻麻

      刪除
  4. 焗不用的芝士😆
    近來我都成日焗嘢,所以都略知一二了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到外裏正常都會焗多咗嘢食。

      刪除
    2. 係,香港實在無乜空間多容納多一個焗爐

      刪除
  5. 有唔溶既芝士?有時溶到周圍都係仲麻煩. :P

    回覆刪除
  6. 我好多年前上過一次pizza 堂,整完好好食。 我諗緊買唔買焗爐整面包

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果整包用麵包機好方便。焗爐就多好多用途。

      刪除
    2. 面包機打咗入冷宮了,見焗爐面包太吸引,但空間係一個問題

      刪除
  7. 回覆
    1. 我係唔喜歡芝士,小小還可以接受,而且廉價芝士味淡。

      刪除
  8. 提子咖啡包焗得靚,我見過出面有D包係好淡色的,賣相不太好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,出面做的始於同自家做係有啲唔同。

      刪除
  9. 我生咗個女後~都好少整包點...
    可能等佢全日制~會得閒整~哈~

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便