素食餐+舊相片

 最近天氣熱

真係好懶煮嘢

但材料來來去去

都係得個啲

今回用茄子炒蛋

先將茄子略煎 

再放入蛋汁

半煎半炒

調味料已加入蛋液內


花生眉豆木瓜素湯

福花炒蘑菇

簡單的素食
 

 
 
 最近執拾舊物
驚見部分相片
其實也不少
現在提起也心疼
大家睇睇
黑白相變成了
抽像畫😭😭😭
 
 
這一本有些
還隱若見到部分 
攪成咁
相信是相片薄的質料有關 

 
有些彩色相
顏色發黃
但還好睇到個樣

 

 

 
 
 
 
 

21 則留言:

  1. 『黑白相變成了抽像畫』.. 如畫般的照片.. ░抽░象░美░

    回覆刪除
  2. 真係好可惜, 舊相片好珍貴💗

    回覆刪除
  3. 茄子炒蛋好喎,我都鍾意,下次試試先。 You look great!

    回覆刪除
  4. 慘,舊相好珍貴.淨低既快啲掃瞄咗佢先啦.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 太耐啦,有都搵唔番,而且好多相都係別人曬俾我嘅

      刪除
  6. 可能香港天氣潮濕, 所以相片變左
    之前我地都花時間將D舊相scan左, 希望有個copy

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只scan左小部分,呢啲完全冇。

      刪除
  7. 舊相放得耐,我都知會變色,但沒想過原來會變成咁。

    回覆刪除
  8. ee後生好靚,相信是潮濕影響

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你
      的確是潮濕加上相薄的質地問題。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...