羽衣甘藍+週末遊園

 羽衣甘藍
大家都話好有益
第一次買
以前賣得太貴
所以冇試
現在同普通有機菜一樣價
於是買少少食下
只用水灼熟加黑醋
我真覺得麻麻
雖然話有益
但吃得太多也有副作用
不過相信
不是天天吃問題也不大


 週末往前院買菜
經過小荷塘
上星期包苞待放的荷花
已經開了
原還白色品種
是新種植的

 

 
 上星期
包苞待放的兩朵
現在也開了
原來重瓣品種
也是新種植的

這小小的荷塘
已經有三種不同品種
好驚喜

 

 
 經過瓜棚

 
 生在瓜棚上的百香果

 

開在五月的花
還有這紫薇

茶座週末也開放
 

棄置了兩季的大荷池
今年也從新栽種
雖然花不多
但同樣有新品種

 
也種了白荷和重瓣荷




 
今個週末
比較靜

 
 







28 則留言:

  1. 羽衣甘藍, 邊個食? 我唔食!
    多蟲到嚇死你🐛🐜 https://youtu.be/TosVQ8n6HLs

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講係睇到定睇唔到果啲?

      刪除
    2. 係短片睇見啲蟲 .. 播主仲形容到好得人驚 .. 怕怕囉 !

      刪除
    3. 睇到嘅菜蟲,表示菜本身冇落太多農藥,洗果驚啲,食就唔怕,不過唔好生食。
      菜蟲好多蛋白質架。其實我都好怕蟲。

      刪除
  2. 羽衣甘藍我一年先煮一次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就冇乜興趣,不過,買來試下啫

      刪除
  3. 第三種荷好特別,不過我還是喜歡傳統的品種。

    回覆刪除
  4. 羽衣甘藍我都食過.......在大快活 :P

    回覆刪除
  5. 荷花三個品種各有千秋. 💗

    回覆刪除
  6. 我都一樣麻麻羽衣甘藍
    荷花靓呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 羽衣甘藍真係麻麻,今年多左新品種,都好靚。

      刪除
  7. 疫情好轉不下雨,獅子會其實都是一個炎夏的郊遊好去處,我估之後會人多返都未定^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處因為地方大,若果沒團體來,通常都較清靜。

      刪除
  8. 其實D人吹到羽衣甘藍好勁,只係外國無芥蘭和菜心咁多綠葉菜食啫。

    回覆刪除
  9. 羽衣甘藍~我都係麻麻哋~唔太鍾意~!

    回覆刪除
  10. 重瓣的好靚呀~
    羽衣甘藍我OK呀, 炸左佢仲好食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 羽衣甘藍真係麻麻,我估炸左會好食啲。

      刪除
  11. 羽衣甘藍我聽人講左好耐,但重未想試

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐