紫菜捲+隨拍

做過幾次素鰻魚
我叫佢做紫菜捲
現在都掌握得較似樣
做法簡單
將鮮腐竹用醬油調味
放幾小時
然後鋪在紫菜上捲起便可
其實就像捲壽司差不多
切成短段略煎
再混個醬油汁兜兜
青瓜只是襯托下

咸蛋煮合掌瓜
切條煮易腍又更入味


昨日月蝕
吸引不少人
到海傍戶外觀看
聽說周圍塞滿人
我在家煮飯
也偷空看看
手機拍到
冇料到
網上好多靚靚照片
我來只為記錄

 
相機拍

 
最後見到圓圓的月亮



日間拍到
大大嚿雲


每天黃昏散步
都見到不少飛機飛過
到底幾時先可以飛呢






24 則留言:

  1. 昨晚坐車時在車窗前也看到一陣子月缺!

    何時可飛......期待啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 月圓月缺我們都看到了,要飛好像遙遙無期,已經過了年半啦,希望疫症快快離開。

      刪除
  2. 等我都試下咸蛋煮合掌瓜先, 我好喜歡食.💗

    回覆刪除
  3. 紫菜捲想試試,但未必買到鮮腐竹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇鮮腐竹,可以用枝竹浸軟再用水灼下,再浸醬汁,不過就多咗一層功夫。

      刪除
  4. 紫菜卷真係好似鱔呀!
    用手機都拍到月蝕,好犀利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,素食都係扮下嘢啫
      手機拍月亮真係麻麻咋。

      刪除
  5. 月亮, EE拍得比肥人靚呀~

    回覆刪除
  6. 哈哈個個都想飛 !
    紫菜卷好正,健康又美味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實最想病毒快啲消失。
      紫菜捲自己整冇特別添加防腐劑,應該健康啲。

      刪除
  7. 滿月+超級月亮+月全蝕一次看夠!對天文現象我都充滿好奇!
    01.2021.5.26 月全食直播 by 香港太空館 Hong Kong Space Museum
    https://youtu.be/3aY2uoJvBH8
    02.2021.5.26 LIVE 最大滿月「月全食」 by 台視新聞
    26號晚月球就在近地點附近(36.37萬公里)..19:09食既 19:19食甚 19:28生光。
    https://www.youtube.com/watch?v=HJqsauv8OII&t=1149s

    回覆刪除
  8. 「最後見到圓圓的月亮」那句下面的那幅相都捕捉到有意境的一刻呀。

    回覆刪除
  9. 我住這邊比d樓擋住睇月亮唔係好清楚

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐