看戲去

週末到戲曲中心
欣賞粵劇 
這是正門

 
又拍張後門的照片


 入內看看

有間咖啡店
不過
最近暫停賣咖啡
 
不賣咖啡只賣茶

 
 內面設計是一個圓形

 
粵劇新秀的大型照片

 
中庭晚上有表演

 
四樓是大劇院
前座後座也要經過一過走廊
走廊上放滿紙版人
 
 劇院大堂的佈置
 




 好多花藍

 
 
等開場 
坐位是每四人
就隔開一座位


 
完場謝幕


 
香港號是新編粵劇
故事發生在50年代
講述戲班中人齊心抗疫
演出共25場
戲票全部免費
在有關機構派發
我的票是朋友給的


 

 

 

24 則留言:

  1. 雖然我唔鍾意睇大戲,但這幢建築物幾靚喎!

    回覆刪除
  2. 粵劇原來會有新作㗎?!

    回覆刪除
  3. 《香江號》是舞台劇吧, 又或是製作人和主辦單位稱之為【現代時裝粵劇】!
    香江號的創作之路 https://youtu.be/Vif6yH2H5hQ

    回覆刪除
    回覆
    1. 舞台劇和粤劇混合體,但演出型式係粵劇,因為有鑼鼓同唱粵曲。

      刪除
  4. 戲曲中心的外觀好特別、好美呀!

    回覆刪除
  5. 唔講唔知, 50年代有疫症

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,佢只係用五十年代做背景,回應現今大家要齊心抗疫。

      刪除
  6. 我都未去過戲曲中心。

    回覆刪除
  7. 間戲曲中心好型~唔似係戲曲~~~哈~~好時毛~~

    回覆刪除
  8. 講述戲班中人齊心抗疫----->雖然背景設在50年代,但內容沒和現在脫節啊^_^

    回覆刪除
  9. 紙版人有少少得人驚...哈哈!
    其他都好靚~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...