五月的花+五月的風

 五月初夏
荷塘花放

 
 
  
 
 五月還有這紫茉莉
在我煮飯時
又靜靜開了一朵

 
還有雞蛋花


大紅花
好像是長年開花

其實這朶花最吸引
 

大家看到黃花變化

 


 最後結果
係咪好吸引呢 
我現在才知道
節瓜結果過程
 
五月其實還有很多花
我只影得幾種
 
五月的花
令我想起這首 
四十年代的舊歌
已經有八十年歴史
《五月的風》
歌詞旋律也很抒情
 

18 則留言:

  1. 款款花都好美麗, 我最愛雞蛋花. 🌸💗

    回覆刪除
  2. 天氣熱~開哂花~~好靚~不過熱到唔想出街睇....

    回覆刪除
  3. 一棵植物由開花至結果,能看到整個過程都幾好,何況節瓜是熟悉的蔬果,我會更有興趣。

    回覆刪除
  4. 今年雞蛋花真係花得好好呀~

    回覆刪除
  5. 春花最多花開,過左五月就無乜花重要好熱

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐