黃昏趁墟記

是日非假期的日子
因事在接近黃昏的時間出墟
辦完事周圍逛逛
有些新店我還未見過

 
 
其實好多店舗
從來都不曾光顧過

 
 泊滿小艇的海面


 
少不了的海鮮酒家



 海邊有間芝士店
有幾張高櫈
可以坐在那裡
飲紅酒試食芝士


夕陽斜照令玻璃反光
大家有看到入面
的車軚芝士嘛
車軚芝士是我改的
因為芝士好大餅
好似車軚 

 

 真的幾有趣

 海傍西式餐廳





隔鄰的海鮮酒家
 

離開海鮮街
繼續向前行都是海鮮酒家

 
再行是船家招客的地方

 
就是搭塊版在海上
就可做生意
真利害

 
 賣的是乾貨
都是海味

 
咁多人睇乜

 
大家都應該估到 
原來有個牌寫明價錢

 
 黃昏坐下
一邊食一邊
欣賞風景也不錯

 
西貢碼頭

西貢的紙船
 
 
 雪糕車
有啲衝動
想買杯雪糕
坐底對住個海食
但想到要除下口罩就免了

 
小巴站的長龍
是時候回家了




26 則留言:

  1. 西貢碼頭? 西貢變佐好多! 依 家 好 熱 鬧 ..
    西貢碼頭買海鮮 https://youtu.be/hApmipNshQk

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!你可能很久沒到西貢,現在熱鬧了很多。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我雖不好芝士,但喜歡去逛逛,好有趣的店。

      刪除
  3. 我老豆生前每星期都會去西貢買海鮮,大大聲同船家問價,好懷念。

    回覆刪除
  4. 西貢海鮮街睇吓都好開心 :P

    回覆刪除
  5. 西貢而家多左好多選擇

    回覆刪除
  6. 疫情其間,只去過西貢一次食粥。找天去盪盪。

    回覆刪除
  7. 西貢碼頭好多海鮮及乾貨賣,我見啱既都會買吓!

    回覆刪除
  8. 以前入西貢,都見過好多人在海邊看賣海鮮的艇,但買的人比較少。

    回覆刪除
  9. 以前住TKO都多去西貢~家下少咗好多喇~!

    回覆刪除
  10. 上次去見到車站既長龍都怕怕。 上次見到船上既墨魚好大隻

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐