清蒸茄子+炒玉豆粒粒

 前院買矮瓜
超長超大隻 
一隻已經半斤有多
而且好新鮮
 
 
簡簡單單
灑少許幼鹽少許糖清蒸
預備適量薑蓉芫莞
淋上滾油 加上少許生抽
待茄子蒸熟後淋上面
已經很好味




 
四季豆亦即玉豆
也是我家常吃
炆炒也好味
外面食的多是走一走油
住家菜就無謂用太多油
我處理玉豆方法
會先用滾水灼一會
今回用來炒粒粒
加彩椒甘荀粒
及蘑菇菜甫 
有色彩也營養豐富

 





21 則留言:

  1. 我都想試吓煮清蒸茄子, 請問大約要蒸幾耐, 茄子才熟? 謝謝🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 切薄啲就較易熟,我大約蒸十五分鐘咁上下,可以用用筷子篤吓腍唔腍

      刪除
  2. 我都喜歡這樣煮茄子, 好食💗

    回覆刪除
  3. 我成日都想食茄子, 不過好多時好大隻, 兩個人一次過食唔完

    回覆刪除
  4. 幼長嘅茄子我去超市咁耐只見過一次咋。

    回覆刪除
  5. 這種茄子在中超才有,賣得好貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太貴就唔抵食,不過我呢隻有機唔算平。

      刪除
  6. 矮瓜我多數都係清蒸,放算蓉,蒸好放熟油,玉豆我比較少買來吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 清蒸放熟油已經好味,因為家人食素所以要多煮豆類。

      刪除
  7. 我係上次見EE介紹先知有咁大隻,前院出品多屬佳品^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機菜外型未必靚架,不過比較食得安心而且新鮮

      刪除

Brighton 的大街小巷

 Brighton 是英格蘭 東南部一個海濱城鎮 也是一個很熱閙的地方 充滿渡假氣氛 這條小巷 有點像香港赤柱的購物街 我們行去海邊 天空下有一抹藍 那便是海洋 行了不少大街小巷