一個墟的飯聚

 剛過去週末
相約朋友晚飯
很久沒出尖沙咀
今回相約朋友食日本菜
六時入座
用膳只有個半小時

 

燒蟹殻
內容是原味蟹羔

 
 燒帶子
 

海鮮炒飯


刺身盤

 
 牛肉鍋
 

 牛肉鍋
有雜菜烏冬


我真係好少食日本菜

 今餐覺得好普通
朋友來過多次
據她說
這一餐有點失準 
她還跟員工反影意見
後來還有另一位
過來聽取多次
態度非常好
希望佢哋會改善啦


 食完飯時間尚早
行去海傍看激光表演


 
 這艘帆船的顏色
有點詭異
 

 
今回相約的朋友
都相識卅載
曾經好長一段時間
沒往來
現在大家兒女都長大
朋友也退休了
最近又開始聯絡
因為不常見
三個人一個墟
坐在海傍
談了兩個小時才離開
渡過了一個愉快的晚上


 

24 則留言:

  1. 呢餐睇落真係麻麻,我覺得蟹蓋燒帶子和炒飯最差。

    回覆刪除
  2. 見返朋友一齊飯聚特別開心 💗

    回覆刪除
  3. 原來仲有幻彩詠香江,以為已經取消咗 :P

    回覆刪除
  4. 我都好耐冇出城行下囉!日日屈係鄉下真係有D悶呀!

    回覆刪除
  5. 而家又可以得閒約下見面啦

    回覆刪除
  6. 我真係好少食日本菜--->少食生冷嘢?=P

    回覆刪除
  7. 激光表演我唸家下少咗好多人睇~~冇咁多遊客呢~!

    回覆刪除
  8. 朋友聚舊傾下計, 係一件開心既事呢~

    回覆刪除
  9. 尼兩年種種原因都沒出省城,睇下幾時出去行下

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐