玉子豆腐+黑桑子

玉子豆腐
原來不含豆類製品
相信大家都知道 
日本傳統製作
用雞蛋加上湯
基本上就是蒸蛋
但現代工廠生產
一般都用水代替上湯
而且會有添加劑調味等
我個人就一直不喜歡食
所以嘗試自己
製作A貨
今回用豆乳代替水
用一比一雞蛋加豆乳
蒸熟後放涼

 

最後起出製成品切件

 
用油煎香
用生抽糖香醋做個獻汁
比起蒸蛋
吃起來又另一種滋味


這一餐
煎玉子豆腐
咖喱素丸雜菜
腐乳菠菜
 
 
 
就圖片看
大家看得出
是什麼東東嗎🤔 
是黑桑子
好清甜
可惜就是太小

就是這盆桑葉所出
 現在還有幾粒
繼續生長中
一定要全黑熟透
摘下先好食
否則好酸 



 

17 則留言:

  1. 叻叻, 自製玉子豆腐好味道💗

    回覆刪除
  2. 玉子豆腐我都想自己整添。

    回覆刪除
  3. 我無買/無食玉子豆腐好耐,就係知佢無豆的成份。

    回覆刪除
  4. 自制玉子豆腐幾有創意 ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算乜嘢創意,多一種食法冇咁悶

      刪除
  5. 你發明的玉子豆腐真係唔錯,好野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算乜嘢發明,多一種食法冇咁悶

      刪除
  6. 黑桑子未食過呀!紅桑子食過就好酸呢記得~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢粒黑桑子唔算,未變黑前就好酸

      刪除
  7. 好犀利, 自己整玉子豆腐

    回覆刪除
  8. 唔係A貨玉子豆腐,係EE改良版^_^

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...