粉絲晚餐+QQ仔

 家中常備一包粉絲
每當儲糧不足時
都可以用得上
配料
菜甫 三色椒 芫荽 
番查舊文
我放過好幾次煮粉絲上來
每次顏色都有些不同

做法好簡單
將粉絲浸軟
所有材料切成小粒
調味汁
生抽老抽
及少許香醋糖
加些少水拌勻備用
先將材料炒一會
再放入粉絲
加入調味汁
不停攪拌
覺得乾可以加水
唔夠味又可加生抽
直至所以粉絲
吸滿汁又通透便成
小貼士
街市雜貨店買
一朿朿散裝粉絲
最爽口不易碎
 

 
 西洋菜素湯
材料
西洋菜 紅蘿蔔 粟米
 黑豆 腰果 馬蹄 果皮
最近兩次
煲西洋菜湯會落一小"執"黑豆
發覺效果不錯
若果怕寒涼的
不妨試試加黑豆煲菜湯



 加一個小炒
簡單的素晚餐

 

 早兩天散步回家

見到鄰居的QQ仔

我同佢打招呼

牠竟然用聲音回應我

以前在後山見到我們

牠只望不叫的

後來先知道

當天主人沒空帶牠行山

 

在後山見到的QQ 

開心醒目

沒得出外的樣子

係咁樣架

真陰公豬😅
 



 

 

20 則留言:

  1. 好似比較簡單, 屋企有一朿朿散裝龍口粉絲, 等我今晚試一試 ..

    回覆刪除
  2. 加咗菜甫,一定好味好多。

    回覆刪除
  3. 哈哈, 冇得出街個樣好屈悶咁。

    回覆刪除
  4. 可能QQ仔太耐無出去行下

    回覆刪除
  5. QQ仔兩個樣都好得意,冇得出街即刻「木」起個咀仔。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 冇得去散步,個樣好唔開心呀!

      刪除
  7. 哈~ 以前有段時間我日日食粉絲架

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...