迷你春卷

 
迷你素春卷
係急凍現成食物 
焗完熱辣辣
 

我用微波爐焗
掃咗小小橄欖油係面

 個饀食咗唔知係乜
只知係冇肉
唔難食但唔多好食

 
呢隻牌子
想隨時有點心食
可買定啲放在冰箱
隨時有得食
不過
並且健康飲食習慣
間中食食就算




20 則留言:

  1. Info from the web-公仔 迷你春卷成分 : 小麥粉, 水, 椰菜, 紅蘿蔔, 四季豆, 粉絲 , 地瓜澱粉, 蘑菇, 大豆組織蛋白, 菜籽油, 食鹽, 白砂糖, 增味劑 (621), 麻油, 青葱, 大蒜粉, 白胡椒粉, 抗氧化劑 (316)
    食用方法:(無須解凍) 油炸 : 移除包裝袋及膠膜。將迷你春卷放入熱油中 (約 170 °C) 炸約 5 分鐘或至金黃色,即可食用。請按照個別加熱設備情況調節加熱時間。
    True or False?! So many different ingredients?! 用 料 有 這 麽 多 ???

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲係添加劑,太多調味,反而食唔出餡料味道。

      刪除
  2. 即食點心始終同茶樓新鮮整啲,但勝在方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶樓有好多都係工廠貨色,但點都新鮮啲。

      刪除
  3. 我以前有韓國同事臨走前, 會買呢D點心返屋企 ^^

    回覆刪除
  4. 我哋慣左食冰點心啦。 不過唔噴油,焗得白呀

    回覆刪除
  5. 我女鍾意食春卷皮~因為香口~哈~!

    回覆刪除
  6. 尼D點心只係方便,張就下都可以

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...