炸素春卷

  朋友來我家晚餐
我做了幾樣素食
他們最欣賞這一款
炸素春卷
講定下次來要encore
其實我甚少做炸物 
佢哋覺得好食
是因為在外
未遇到好食嘅
而且自己做食材新鮮


 
 還有這個
咖喱素丸蘿蔔
這素魚蛋
我覺得
所有素肉最好吃的 
配上日本咖哩
又幾夾



 

20 則留言:

  1. 炸物和咖喱,都是惹味食物^_^

    回覆刪除
  2. 炸素春卷入面係乜嘢餡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好隨意,今回用 椰菜 菜甫 木耳 甘荀全部切幼,炒熟調味放涼就可包。

      刪除
  3. 煎炸嘢最緊要新鮮,即炸即食同擺一輪差好遠,自己整最正.

    回覆刪除
  4. EE煮東西好味,所以大家就會encore

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意你的炸春卷。

    回覆刪除
  6. 你好好心機~我有時好怕炸嘢大油煙架~!

    回覆刪除

週日閒情

  今日又出大城 出到倫敦中心地帶 到處人頭湧湧 天色太好 大家都來走走 順便曬下太陽 地鐵站的壁畫 特拉法加廣場 (Trafalgar Square) 國家美術館 (National Gallery) 近衛騎兵團部 (Horse Guards) 兩個年青的衛兵 唐寧街十號 唐寧...