車厘茄+小桃林

 今日前院菜檔重開
不過就縮短時間
由九時至下午二時
不過因為我仍然會訂菜 
去到見到啱
也會即場加單
 
車厘茄本來沒訂
但見到新鮮又省鏡
即場揀了少許
冇買錯
好清甜
車厘茄名字大抵
從英文「cherry tomato」翻譯過來
據網上資料所講
抗氧化力高
有美白作用
唔知真定假
反正好吃就是
 

 過年前
前院小梅林花已開謝
而桃花則全無起色
估不到今早經過時
遠遠已見紅花點點
拍下讓大家
可欣賞一番 
其中有兩款不同品種
各有風姿

 

 






 

 小桃林短片

22 則留言:

  1. 車厘茄, 味濃, 好好味! 我媽媽曾在後園種植過一株, 產量很多 👍

    回覆刪除
  2. 最近朋友送左佢種既車厘茄比我, 真係好好味

    回覆刪除
  3. 用車厘茄做沙律,伴菜或當生果食都好味😋

    回覆刪除
  4. 我哋就係種這種車厘茄,生食做沙律,不過我麻麻地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你麻麻地,不過我都唔係話特別喜歡食。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都唔係話特別喜歡食,因為有時買到唔好食。

      刪除
  6. 車厘茄幾方便,可以當零食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係話特別喜歡食,因為有時買到唔好食。

      刪除
  7. 車厘茄好新鮮,一定好甜!

    回覆刪除
  8. 天氣暖咗好多~周圍開設有靚花睇~!

    回覆刪除
  9. 放寛咗限聚令,週六、日的獅子會分分鐘又開始多人=P

    回覆刪除

西蘭花煎蛋(素食餐)

西蘭花煎蛋 今次是新嘗試 先將西蘭花用滾水灼一灼 再攪碎 我喜歡食菜莖 所以有留用 然後將花略炒調味 放入蛋漿拌勻煎熟 吃來也覺不錯 我家宅男沾茄汁吃   豆乾炒彩椒 豆腐番茄紫菜咸蛋湯