新春行大運

 年初三行大運
要到港島家庭聚
順便行個大運 
從家中出發
到深水灣


又是封灘
海灘不能行

岸上唯一的食店
非常熱鬧
大部分是外藉人士
見他們大都在喝酒

 

站在路旁的也不少


有個獨木舟艇會




海上划艇


哥爾夫球會入口



狹窄的馬路
交通非常繁忙
海灘另一面
是哥爾夫球場 
行一會就離開

 

繼續往下一站 
香港仔鴨脷洲 


海面泊滿小艇


海傍公園內的銅像



公園內有棵紫玉蘭


 
還有間廟宇


海傍散步的遊人


太陽開始滑下
該是回去晚飯時間




 

24 則留言:

  1. 昨天很多景點都迫爆, 大家都去行大運。

    回覆刪除
  2. 我好耐以前學生係去這個沙灘旅遊.

    回覆刪除
  3. 睇news 香港四圍都迫滿人,好彩你去的地方冇咁誇張。

    回覆刪除
  4. 因疫情封灘?但係附近間嘢咁多人。封嚟作用不大喎我覺得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港官員思維高深莫測,又豈是我等小巿民能理解。

      刪除
  5. 美景都定格在鏡頭之下,妙不可言,祝新年進步,

    回覆刪除
  6. 放年假期,郊野周圍都係人,我地今年無去拜年!🤓

    回覆刪除
  7. 我今日都去咗行大運~同個女去咗香港公園~!

    回覆刪除
  8. 海濱有漁民銅像,多不多真人在海邊釣魚?

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 長假又冇得去旅行,所以咪特別多人。

      刪除
  10. 回覆
    1. 用帶封住所有入口,香港人好守規矩,所以冇人夾硬入去。

      刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...