初三情人節家庭聚

 新春期間
雖然是因疫情關係
不能在外聚會
但家人間互相拜訪
也仍然進行 
年初三
我們也到弟弟家中晚飯
嬸嬸也特別為宅男
預備素湯齋菜

 

 少不了的鮮魚

 
還有游水白灼蝦
豐富的一餐

 
小姪孫手拿的公仔
大家不知見過未
 

 有這兩個卡通人物
是小丸子和小玉
樣子很可愛
 
原來公仔裝著是甜品
大家可能見過
我大鄉里
還是第一次見

 

26 則留言:

  1. 個樽甜品我見到都會買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實做得幾好,不過都好似唔平。

      刪除
  2. 公仔裝的雪糕見過,中餐menu屬於甜品類,買得幾貴架。

    回覆刪除
  3. 在家吃仲好啦, 不用吃得心驚驚哈

    回覆刪除
  4. 小丸子和小玉 .. 一辈子的知己好朋友 .. 两人樣子單純和可愛 ..
    嘻 .. 嘻 .. 偶爾, 也會看看《櫻桃小丸子》
    https://www.facebook.com/pg/Mazu00000/videos/

    回覆刪除
  5. 今年情人節好難忘~~好多情人冇得街食飯~!

    回覆刪除
  6. 小丸子同小玉都識,但裝甜品就真係估不到。

    回覆刪除
  7. 小丸子我識,不過小丸子雪糕我未見過

    回覆刪除
  8. 我見過呀, 係某一個集團既麵包鋪..x心呢..hahaa
    小丸子係肥人兒時既卡通...
    肥人成日都唱緊主題曲: 問題天天都多Beli Bala Beli Bala
    (年齡爆光添)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈😄我都知小丸子係乜年代。

      刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日