午餐及晚餐

 初四午餐
宅男廚房出動
意粉醬焗
螺絲粉及通心粉
又另外焗些少椰菜花


 今次焗得幾濕潤

 

 經宅男介紹
我先知呢隻通粉
兩邊出口略有不同
一邊圓一邊扁
原來可以用來釀
圓口塞入材料
另一邊因為出口扁
就不易溢出
不過我買這款太小
不大適合釀食物

晚上就到
老伴哥哥家中晚飯
又是豐富的一餐
 

 自家種的心薯煲素湯
其實不知道是紫色淮山
太混淆
不夠肯定
 






 

27 則留言:

  1. 如果真係逐粒通粉塞饀, 都要攪好耐

    回覆刪除
  2. 隻通粉有冇特別嘅名呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫Lumachinen,應該有不同size,我呢個係Lumachinen8

      刪除
    2. google咗,又學到嘢。

      刪除
  3. 哈哈,我都不知道有這款通粉,又學到嘢🙏

    回覆刪除
  4. 粒粒通粉釀,得閒又幾好玩喎,用唧袋唧入去,應該唔係好難,買D玩下都好喎。

    回覆刪除
  5. 螺絲粉可拈汁液,增加口感。

    回覆刪除
  6. D粉唔同形狀~我女見到得意形狀會食多D~

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...