煙鴨胸烏冬



又係午餐時間
呢餐仍然食烏冬
一大包烏冬內有五個
一次係食唔曬嘅

湯底繼續用番茄甘荀
加上新鮮粟米粒
再加上幾片煙鴨胸
已甚豐富


超市用$20蚊
就可買到一盒煙鴨胸



用易潔鑊
唔使加油略煎
啖啖肉
間中食下都唔錯






18 則留言:

  1. 番茄甘荀粟米煙鴨胸湯烏冬

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我寫得唔清楚,一大包內有五個烏冬呀!

      刪除
  3. 哈哈,我都想話EE咁細食,我和老公兩個人,炒烏冬起碼要炒3包先夠食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫得唔清楚,一大包內有五個烏冬呀!
      我哋一人食一個

      刪除
  4. 20蚊煙鴨胸又真係唔錯喎!

    回覆刪除
  5. 煙鴨胸幾好食.不過有次食到啲質地怪怪地既有啲戒心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就可能處理得唔好,唔新鮮。

      刪除
  6. 蕃茄真係點煮都咁好食架!

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信