生日會2020


參加團體生日會活動
本來每年每一季舉辦一次
今次因疫情關係
兩季一起合辦
又因限聚令
變了六人一桌
未食之前要戴口罩
吃飽又即戴回口罩
也不設大合照
十二人的全包宴
要分開兩桌
每桌也有一個蛋糕


當天食物



家人喜歡臘燭
有時會關了燈點有香味的臘燭
今夜我也點了
放在露台
隱若也看到鄰居露台
也有燭光🕯️


原來今次這些都沒香味
其實家放點臘燭
停電也有作用
可以點起放在廚房
也放在洗手間





17 則留言:

  1. 限聚令團體生日會
    十二人全包宴
    分兩桌
    每桌一個蛋糕

    回覆刪除
  2. 我就好怕吹熄蠟燭嘅味.

    回覆刪除
  3. 近日開始恢復友儕聚會.....有時都要分枱坐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀!大聚會要分檯坐,其他朋友就盡量湊夠八人就算。

      刪除
  4. 我都有有香味既臘燭, 不過好少用😊

    回覆刪除
  5. 我個人大檬,唔敢在家點蠟燭,費事有火警。 但今日人人心中都會點起一支明亮的蠟燭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔會無端點臘燭,昨夜是特別點的。

      刪除
  6. 我都有幾支蠟燭預停電用架. 

    回覆刪除
  7. 我想起幼稚園生日會 ^^

    回覆刪除
  8. 黑暗之中,那裡有人願意點燈,那裡就繼續有光。

    回覆刪除
  9. 哈,咁多蠟燭有排用啦!(⌒o⌒)

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...