東京之旅2019<再見河口湖>


17/12/2019
早上起來
打開露台門
原來下著毛毛雨
今天早上就要
向河口湖說再見


早上雖有寒意
但也不算太冷
應該有幾度


幸而昨天天氣晴朗
上了富士山



和式早餐


可能是淡季
人客不多


早餐有蟹湯


煮溶牛油
然後煎蛋



我們剛才坐的位置


上房執拾行李
預備離開
在房間多拍兩張照片
附近有纜車上山
可看到河口湖全景
但照我兩天出入觀察
都見不纜車上落


昨天黃昏就在
隧道口附近觀看富士山及日落
今天行車經過時
已經完全看不到富士山
只看到雲霧
原來要看富士山
也講緣份


在甲府交車後
再乘坐JR線回東京


今次租住酒店
就在火車站附近
很快便找到


放下行李
往街上走
酒店附近
交通也很繁忙


待續.....




18 則留言:

  1. 回覆
    1. 你要俾啲耐性睇落去就知,哈哈🤣🤣

      刪除
  2. 據我觀察,纜車新開就要去搭,一耐咗唔夠人冇錢賺就會停駛.

    回覆刪除
  3. 河口湖好寧靜, 環境好舒服。
    和式早餐好多小碗仔,日本人凡事都好細緻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信在旺季就會好熱鬧。
      和式食物真係好多"淋審"嘢

      刪除
  4. 咁樣坐食早餐, 會唔會唔慣

    回覆刪除
  5. 「幾度」對我來說很冷喇,回想起那次全日三度的冬日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港室內冇暖氣,係凍啲,但日本有暖氣,所以入到室內就不冷。

      刪除
  6. 看富士山真的講缘份......上次在東京特地去三島skywalk大吊橋,但富士山被雲霧輕掩看不清!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們還算有點運氣,可以看到美美的日落。

      刪除
  7. 富士山真係唔係話見就見到架, 要緣份..HAHAA

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...