東京之旅2019<東京>


17/12/2019
放下行在酒店
繼續行街
已經是接近下午4時
有即做魚形燒餅


有紅豆味及奶油餡
兩款味道
魚形外的餅皮也可吃


跟著行去藥房
受人所託
共買了九包龍角散
有得免稅
宅男傷風感冒
又要買藥食


行過見到一蘭
去了幾次日本
太多人都冇幫趁
今次還未到晚餐時間
即刻可入座



呢個盒
我真冇乜好感


我選清淡的湯底
但已經好濃味
至於味道方面
還算不錯
只是價格略貴
試過就算


食飽出來
只是5點多
街上行人稀少


呢處又旺啲


行到另一旺區
好熱鬧


以為是購物區
行入去睇
原來全是食店


幾條街都好旺




經過火車橋
周圍都是食店


只是七點幾
都冇興趣再行


返酒店休息
明天又要坐火車
去另一個地方


待續....




10 則留言:

  1. 我覺得一蘭似食快餐,唔知點解咁多人食.

    回覆刪除
  2. 個鐘好靚啊!我明白你話對個盒無好感, 比我都寧願用碗, 用盒嘅意義係咩呢?

    回覆刪除
  3. 想請教, 其實龍角散有咩用架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係化痰清音潤喉,因為我的唱歌老師同學都食,我自己冇食,因為唔識睇係乜成份,又難食。

      刪除
  4. 我食過龍角散,都無效嘅。 一蘭我地都食過幾次,普通啦,其實不出名的店的更加好食,地道D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍角散我自己只係同學俾我試過一次,跟住都冇食過
      一蘭我都係第一次食

      刪除
  5. 龍角散我唔係好鐘意食,無乜效咁

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...