蛹蟲草南瓜豆腐湯


蛹蟲草豆腐湯
蟲草蛹是朋友送
我根據包裝上指引
每人份量5g
加豆腐及南瓜煲約廿分鐘
蛹蟲草本身有一種香味
不過煲過湯味道又不太突出
因有南瓜
又幾好味





樣子同蟲草花有些相似


看過介紹
我仍然不能肯定
這種菌是否素食
大家不妨看看介紹







26 則留言:

  1. 如果即係冬蟲夏草,咁唔算係素囉我認為。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實若果不是朋友送,我不會買的。

      刪除
  2. 即刻上網睇睇咩係蛹蟲草,又增加知識。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀!若果不是朋友送,我不會買的。

      刪除
  3. 咁似蟲草花,係咪同類呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係培養出來的,應該係有啲分別。

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實若果不是朋友送,我不會買的。

      刪除
  5. 中文名蛹蟲草學 名Cordyceps militaris
    別 稱北冬蟲夏草,北蟲草
    北蛹蟲草
    界 植物界
    亞門 子囊菌亞門
    綱 核菌綱
    亞綱 子囊菌亞綱
    目 麥角菌目
    科 麥角菌科
    屬 蟲草屬

    回覆刪除
  6. EE囝囝有沒有吃?是否素,他是其中一個指標啊。^_^

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 其實若果不是朋友送,我不會買的。

      刪除
  8. 越來越多叫蟲草的藥材出現 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實若果不是朋友送,我不會買的。

      刪除
  9. 下次試下,我宜家都中意煲素湯.

    回覆刪除
  10. 蟲草蛹未聽過呀~我媽就用蟲草花多~!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...