火龍果花煲雪耳湯


天氣開始乾燥
早上起來
喉嚨乾
呑口水也有點痛
用火龍果花煲雪耳湯
清潤一下
飲完早上好像
真是好了一點
大家不妨試下
火龍果花可能不易買
大家可買乾的霸王花
可加
雪耳 南北杏 甘荀 粟米
還有陳皮
我煲的是素湯
加了腰果









24 則留言:

  1. 火龍果花 / 霸王花
    雪耳 南北杏 甘荀 粟米
    陳皮 腰果 素湯

    回覆刪除
  2. 火龍果花其實係咪同霸王花一樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有講過,火龍果花同霸王花可是近親,分別在火龍果花會結果,霸王花不可以。

      刪除
  3. 火龍果花, 之前第一次聽都係從妳這裡學回到,去搵下先。<3

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 火龍果花我都唔知出面有冇得賣。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都有講過,火龍果花同霸王花可是近親,分別在火龍果花會結果,霸王花不可以。

      刪除
  6. 火龍果花你是帶回來,香港好似無

    回覆刪除
  7. 霸王花煲紅蘿蔔好飲,又清熱。

    回覆刪除
  8. 記得EE 之前提過火龍果花。
    近日我常食梨,亦常煲雪梨水。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐