西貢<白沙灣觀音誕神功戲>2019


白沙灣神功戲
今年我只看了一晚
還是看了兩場戲便走



梁兆明是香港現今
最受歡迎的
年青粵劇演員之一


今次顆拍陳咏儀演出
是晚劇目
百戰榮歸迎彩鳳


呢兩位都是新進演員












這位嬸嬸在教
小朋友吹公仔


觀音誕神功戲
每年都有
以上相片算是記錄






26 則留言:

  1. 劇界有新人加入,先可以長做長有,有新進演員是可喜的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 梁兆明顆拍陳咏儀
      是香港現今年青粵劇演員
      演出百戰榮歸迎彩鳳

      刪除
    2. Su,現在的確多左好多新人。

      刪除
  2. 我對粵劇咩都唔識,不過有時幫老闆娘上網買飛,所以我知邊個梁兆明😬✌️

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 三月離島都有,不過,太隔涉啦。

      刪除
  4. 宜家可以只有西貢算係安靜之地了.

    回覆刪除
  5. 好懷念呀!
    呢隻糖我由細食到大架..一有大戲就有呢類小檔仔賣野食...
    以前係會吹到大波波就送你一支糖..而家無啦...有大戲都無野食LU~

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...