上堂學做 <梳乎厘班戟>


上週末
參加了個暑期興趣班
梳乎厘班戟
大家睇睇個場先
玻璃窗前一排是焗爐


地方很大
焗爐面上的是
發酵完成的麵糰


這一班有近卅人


所有材料
已經預傋好


當天導師


用具齊備


先做麵包
麵糰已經完成發酵


先做型


然後開始做
梳乎厘班戟





完成品


麵包已經焗好


其他朋友仔的麵包做型
(我冇做到)
開開心心又玩了半天





28 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!不過,佢有助手同場內有其他工作人員。

      刪除
  2. 設備好齊全,有得玩有得食!貴不貴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係團體包場活動,我哋會員唔使俾錢。

      刪除
  3. 有得玩又有得食,正呀!

    回覆刪除
  4. 好開心好好玩喎!!環境開揚好重要

    回覆刪除
  5. 最後一張既狗仔包包好得意啊!

    回覆刪除
  6. D「公仔包包型」好得意,拎出賣有客源的。^_^

    回覆刪除
  7. 等個女上小學~我都可以去下興趣班~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小學全日制,你就可以有多啲自己時間。

      刪除
  8. 個場好高檔啊!D用具好齊,最開心唔使自己清潔啊~ ~

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...