番薯年糕糖水


昨天元宵節
早上下大雨
中午放晴
不過
我位處地方
晚上密雲
看不見超級月亮

元宵節
華人傳統
煮湯圓吃
代表團團圓圓
今年我沒煮湯圓
煮了個平時
不會煮的湯水
因新春期間
還剩下不少年糕
煎糕食得多熱氣
反正都是糯米粉做
就當湯圓食
加埋番薯更好味
但煮時一定
要先將番薯煮腍
再放年糕
糖水也不要太甜
番薯年糕糖水
不知大家
雪櫃還有沒有年糕
又是否有興趣一試









21 則留言:

  1. 又係喎,可以咁食。好煮意.

    回覆刪除
  2. 對,反正都係糯米粉,唔好嘥.

    回覆刪除
  3. 番薯年糕糖水,都啱元宵節喎!

    回覆刪除
  4. 好煮意<3.
    我今年用春捲皮包年糕來炸,容易食啲同脆口,個個都好鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用春卷包住炸,應該更好吃😋😋

      刪除
  5. 如果十五唔係落雨~我哋應該會去單車公園行下~睇吓燈咁~年年都有~!

    回覆刪除
  6. 都不錯喎, EE可煲紅豆沙加年糕, 日本人都係咁食架..

    回覆刪除
  7. 這樣都好味, 等我又試試先😊

    回覆刪除
  8. he~ 我都無煮湯圓,把全盒剩下東西煮乍

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨