小店住家式晚餐


今天黃昏後
出球場做運動
跑了幾個圈
因家中兩位老闆
都不回家吃飯
我也懶得煮
周圍睇睇
有什麼好吃

行經小巷食街
見到一小食店
門外有人等候外賣
聽他們言談間
原來這裏點餐
要等很久
但他們又似乎
又很有耐性等候
望入去只見一位女士
在廚房內忙碌中
另有一位在店面
望入見店內有位
自己唔趕時間
於是決定一試
結果
等了半小時以上才有得吃
最奇怪店內客人
個個都非常有耐性
原來大家都是熟客
絕對捧場
蒸餸自然是即點即蒸
其他都是即叫即做
一雙手
自然要等
佩服這位女士
她雖然忙碌
但仍然氣定神閒
還會跟客人打招呼
有說有笑
大家睇下我食乜
涼瓜炒豬頸肉
材料還加了
幾片雲耳及菇類
白飯一碗
不夠還可以添飯
我呢個餐$48元
我居然全部消滅掉


還有紫菜湯
被我喝光光


我離開時
還有客人在等外賣
看來小店
都是做熟客生意
食物未必很突出
但很有住家餸的感覺
不過
要等咁耐
下次未必幫襯



吃飽飽
行一陣先回家
原來還有花燈







27 則留言:

  1. 因為大家都想食住家飯, 但又無時間整

    回覆刪除
  2. 其實如果呢間餐廳做得好,真係抵食過自己買餸煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 对於唔想煮飯嘅人就係,自已煮始終平啲。

      刪除
  3. 原來咁多人等食住家飯,唔知餐餐有自家飯食的人又會唔會珍惜呢?

    回覆刪除
  4. 大家都唔想煮但又想有住家飯食, 所以都願意等呢~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我都覺得等得太耐,不如自己煮。

      刪除
  6. 如果我屋企樓下有呢D食到呢種有媽媽味嘅小店我唸我都會成日幫襯, 可惜附近得一間但唔做晚市=='

    回覆刪除
  7. 出邊既餐廳如果都可以煮出住家菜的味道,一定會招人喜歡.

    回覆刪除
  8. 我之前屋企附近又係有間做住家菜, 又係好受歡迎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人太忙冇時間煮飯,又恨食住家飯。

      刪除
  9. 有住家風味啊,晚餐來說價錢都幾OK呀。

    回覆刪除
  10. 我家下要湊女~唔知要過幾年先會2個老闆唔返黎食呢~!

    回覆刪除
  11. 真係好多人想食住家菜架,遠離那些冷冰冰的肉類

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大