合桃包


最近好少做包
偶爾想食都是用機做
是次做甜包
一隻加提子
另一隻加合桃
宅男食合桃包
覺得好香
家中尚有合桃
以後可以再做





24 則留言:

  1. 「是次做甜色」,我諗你一定是筆誤了?
    甜包好吃,我也喜歡甜的多過於鹹…

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好謝提示。
      我都喜歡甜包多啲。

      刪除
  2. 我都喜歡吃果仁包, 試過合桃muffin 都好食👍🏻

    回覆刪除
  3. 我比較鐘意食全軟既包多啲.

    回覆刪除
  4. 合桃補腦有益,合桃包有益!

    回覆刪除
  5. 自己做包,不用放太甜才好吃.

    回覆刪除
  6. 包包我的至愛 , 但我懶衹用麵包機做 .

    回覆刪除
  7. 自己識整包,想食什麼口味就整什麼口味,不用俾街店限住^_^

    回覆刪除
  8. 包包好靚.....下次加多一隻提子合桃包:P

    回覆刪除
  9. D包包好靚~個女出世我都冇咩整過包~唔得閒呢~!

    回覆刪除
  10. 好靚!等我找番部機做麵包先得

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...