阿拉斯加長腳蟹


昨晚有食神
朋友請食飯
在稻香
她豪點長腳蟹
四斤半一隻
$1126元


隻蟹
超過半小時先上枱
掛住食
拆蟹時冇再影相
今次隻蟹好鮮味
而且肉質豐滿
好好味
比起自助餐食個種
質素好得多
食到大家好開心


我哋專心嘆完隻蟹
先再叫餸食飯
跟住就簡簡單單
蒸隻特價鮮魚
加個菜
下面碟柚子骨
味道都唔錯


九龍灣德福廣場
稻香由六樓搬上八樓
地方都幾企理
除左隻蟹新鮮好味外
其他食物都算唔錯
現時出街食飯
都要講下彩數





32 則留言:

  1. 沙田個間就唔得喇,早市午市都唔掂,我唔夠膽試晚市。

    回覆刪除
  2. 我完全同意真係睇彩數

    回覆刪除
  3. 我都寧願咁食好過食自助餐.

    回覆刪除
  4. 長腳蟹以前最平係海港,168元一斤.

    回覆刪除
  5. 食得新鮮。好食過量多.冇咩野食.

    回覆刪除
  6. 我老公都LIKE 食長腳蟹~不過我就唔太好海鮮~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡食海鮮,不過,要小食多滋味,不會常常食。

      刪除
  7. 我食兩次都在明星,雖然服務與衞生都好一般,但出品還算不錯!
    我同你哋叫法一樣,一蟹一魚一菜与一小炒,五個人都可吃飽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地今次都係五個人。
      我老友話佢都係明星食。

      刪除
  8. 現時出街食飯,都要講下彩數,無錯!有時小店比連鎖天好食

    回覆刪除
  9. 唏!真係講彩數,同一個集團質素都唔同

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃