牛之選


其實
我都甚少食牛
但這店主打牛
也就不防試下
雖然是粉麵店
也有飯吃
我和老伴各點了
牛雜飯及牛筋飯
分碟上
賣相不錯
兩樣都好味
跟飯+飲品$40元
價錢合理


店名漢記
在啟業邨商場
除了粉麪
還有粥及豬腸粉
真是多元化





23 則留言:

  1. 看來不錯....寶貝至愛牛筋。

    回覆刪除
  2. っˆヮˆ)っ🎉祝福🎊2Ѽ19😻
    😺繼續身體健康開心生活
    繼續開心享受身邊一切。。゚
    開心萬事得🎈時刻╠╣aΡpy
    🌟☾*💫好友🌜甜夢安睡๑🌛
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹
    ഐ☘ღೋგ✾♬♪♫♩ஜ✿۩۞۩❀

    回覆刪除
  3. 喺慈雲山吃過一間頗不錯的粉麵舖,叫咗碗牛雜麵,我數過啦… 牛雜起碼有七八件,三十五蚊連飲品,喺香港食嘢咁耐,我覺得未試過有咁抵呀!

    回覆刪除
  4. 嘩,牛魔皇嚟喇,我睇見都流哂口水呀!

    回覆刪除
  5. 質素唔錯,40元都好抵啊~

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...