宅男廚房之牛油果白汁意粉


放假日
宅男廚房又出動
雖然都是意粉
今次有些少新意
就是用牛油果做配料
因為盡量向素方向走
我家現在也備有豆奶
這個白汁
是用日本製豆乳所做
賣相算是似模似樣
味道方面
他放了紅辣椒
太辣了
我只是淺嚐



我和老伴吃烏冬
是素湯做的
營養豐富







28 則留言:

  1. 宅男廚有模有樣喎,唔錯

    回覆刪除
  2. 烏冬紅色的是蕃茄?蕃茄做湯底酸酸甜甜,正啊。

    回覆刪除
  3. 牛油果白汁意粉.....突然有d想食。

    回覆刪除
  4. 牛油果白汁意粉好似好正呀!

    回覆刪除
  5. 宅男廚房🤣 我成日都做~

    回覆刪除
  6. 你個囝囝真係廚房男咁呢~!好勁~!

    回覆刪除
  7. 牛油果我都係只識夾面包:P

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...