十二月吃不停


小周末星期五
到科技大學
商學院飯堂
吃了個不錯的午餐
這一份魚柳薯菜
蘑菇湯+港式餐飽+飲品+甜品
甜品是中式咖啡糕



紅酒牛肉飯


荷葉飯配咖啡
每份都不錯
咖啡也很香


有人愛吃甜品
另外再買來三件
西式甜餅
每件都好味
呢餐
經濟又實惠


星期六黃昏
又在西貢吃盤菜
非常熱鬧
筵開百幾席


好大盤
我和太極班同學
分享其中一盤
吃得好滿足





20 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實香港幾間大學飯堂,大部分都開放給外來人。

      刪除
  2. 果碟睇唔出係魚柳。 我鍾意食盆菜,夠熱鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚柳個太厚,所以看不出,不過都幾好食。
      我都係趁熱鬧先去食盤菜。

      刪除
  3. 真的很多年沒有去科大飲茶了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我間中都會在科大吃午餐,飲茶就比較少。

      刪除
  4. 大學食堂D甜品好吸引啊~

    回覆刪除
  5. 第一幅EE不說,我以為係雞扒。

    回覆刪除
  6. 謝謝💌放心我其實沒時間上網咋
    ☾*。。💫好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹

    回覆刪除
  7. 又到年尾年頭, 又係食盤菜既日子啦~

    回覆刪除
  8. 大學學院飯堂都幾有驚喜,我試過去poly食法國餐~

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...