八方雲集~生餃子



去完街
唔想煮飯
經過商場
買左盒現成生餃子
20隻$38元



煮熟大大粒好飽滿


加碟前院買的有機芥蘭
好滿足


八方雲集
以前食過佢地煎餃
覺得唔錯
今次買招牌生餃子
覺得料足皮滑
下次有機會要試下韭菜餃







61 則留言:

  1. 晚安 ! EE, 好味道..
    自己包都不只$20; 抵食吖 !

    回覆刪除
  2. EE食飽餃子...話咁快又瞓豬豬喇*。我唔得閒約會周公子住呢*

    回覆刪除
  3. 哦?38元20隻餃子的確不算貴。聽說他們有一種泡菜餃子,下次有機會我也得嚐嚐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過我怕辣,我下次會試下韭菜餃。

      刪除
    2. 少年時在家,都是我負責包餃子;近年一個人住,已很少包餃子了,想吃的話總是吃急凍的。上月有朋友來我家玩,才重操故業,一下子包了五、六十隻。

      刪除
    3. 我老媽從來唔煮餃子呢樣野,所以我唔多識包餃子,下次去你處試下你D手勢。

      刪除
  4. 我最近買過熟食外賣,幾好食,不過等得耐D。

    回覆刪除
  5. 餃子好似好好味咁喎,下次經過都買來試下先

    回覆刪除
  6. EE $38蚊有20隻餃子,都唔貴...抵呀 !

    回覆刪除
  7. 我舊年都有食過八方雲集嘅餃子,都覺得好正!

    回覆刪除
  8. 而家仲有冇灣仔碼頭餃子賣呢?

    回覆刪除
  9. 我未食過佢D餃子,好似好正咁喎!

    回覆刪除
  10. 我未食過厘隻餃子,食過長方形餃子,就一般般.

    回覆刪除
  11. 正吖, 雖然唔係我好鍾意0既食品, 但有時食下真係唔錯,好都好滿足架!

    回覆刪除
  12. 我記得細個喺香港係食灣仔碼頭餃子架.

    回覆刪除
  13. 加埋碟菜,呢餐快靚正。

    回覆刪除
  14. 天氣太熱, 唔想食飯, 食吓什糧都好呀!

    回覆刪除
  15. 原來有得賣生架?!等我又買先, 放入冰箱幾時食都得!

    回覆刪除
  16. 我都幾中意食八方雲集嫁,但之前食過一間分店勁難食搞到我好耐都唔敢再食...

    回覆刪除
  17. 原來8方雲集有生餃子買架?
    38蚊20隻又唔貴喎

    回覆刪除
  18. 佢d嘢幾好食, 原來仲有生餃子賣, 試吓先!

    回覆刪除
  19. 哈~d餃子好方便~~又唔駛自己包~少好多功夫呢~

    回覆刪除
  20. 原來佢哋有生餃買架?我重以為只係有堂食呢 … (-///-)

    回覆刪除
  21. 八方雲集, 我只吃過它長方形的泡菜煎餃, 幾好食呢!

    回覆刪除
  22. 八方雲集的餃子真唔錯。有時候lunch會買嚟食

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...