青瓜冷盤


星期日天晴
但天睛就熱
其實我習慣食熱物
不過
在前院買了兩係青瓜
冰箱尚有己經浸發的海帶
於是匆忙中就做左以下
呢個冷盤



材料
青瓜一條
海帶隨意
新鮮菠蘿隨意切粒
車厘茄數粒

懶人做法
將青瓜切塊
用少許鹽略醃
隔去水份
海帶出水切絲

用一湯匙鎮江醋
一湯匙橄欖油
少許生抽
將海帶青瓜拌勻
再落菠蘿、車厘茄
最後洒上少許榛子碎

榛子碎做法

將榛子焗香壓碎便
(記得睇火,好易焗焦黑架}







54 則留言:

  1. 呢個冷盤啱晒而家既天氣,酸咪咪的!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我呢隻海帶係水上撈上來晒架,好好食。

      刪除
  3. 最啱我吃呢...因為我喜歡酸咪咪...正呀
    話咁快又瞓豬豬喇★・゚゚☆甜夢。☁晚安☾・゚

    回覆刪除
  4. 加埋波羅酸酸甜甜夠開胃!

    回覆刪除
  5. EE,夏天吃這個冷盤真的不錯.

    回覆刪除
  6. 好清爽,啱晒呢個天氣食.

    回覆刪除
  7. 感覺好清新~~~!

    回覆刪除
  8. 夏天食吓呢個冷盤, 都好啱, 不錯呀! (^▽^)

    回覆刪除
  9. EE...紅紅綠綠好搶眼 !
    我會用 麻油 或 橄欖油 來代替生油....

    回覆刪除
  10. 我都想買青瓜,但係唔多靚!

    回覆刪除
  11. 夏日醒胃佳作呀..........

    回覆刪除
  12. 我同ee你一樣~比較少吃凍的食物呢~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...