晚飯稻香


記得早幾個月
係德福稻香食左個套餐
都唔錯
諗住方便
幾個老友上星期相約
老地方聚一聚
今次散叫
就比較失色

呢個XX三寶
半隻雞食左幾件先影相
但好明顯隻雞好細
碟蝦係蝦仔
呢個真係好難接受
又唔係炒蝦仁
太小家啦



沙拉骨
真係乾過我個荷包


溫公齋煲
過得去啦



跟住呢兩碟菜還可以




還有碟食物冇影

埋單$7xx元
又算話貴
不過
呢晚無論食物招呼都麻麻
下次要轉地頭






45 則留言:

  1. 材料縮水,即係已經變相加價了。

    回覆刪除
  2. 個沙拉骨望落真係有少少遜色左d喎

    回覆刪除
  3. 去年做節在沙田稻香吃,只供幾欵套餐選擇,我以為去咗快餐店,以後晚飯都無去!

    回覆刪除
  4. *。゚話咁快又晚安喇喂★・゚゚☆・。☁☾・゚
    。・゚゚・。。゚♡\(◕ヮ◕)/。・゚゚・。。゚♡
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓¸.•*¨✿
    ┃快┣━┫好┣━┫情┃¸.❀•。。゚.*ʚïɞ•°
    ┗━┫樂┣━┫心┣━┛ø¤º°¨ƸӜƷ ⊹
     :┗━┛:┗━┛:
     ❤   .❤   ❤

    回覆刪除
  5. 排骨炸定咗, 乾乾的確實不好吃!

    回覆刪除
  6. 去過這間飲茶,都唔錯。

    回覆刪除
  7. 我地呢邊食野都係,一時好一時壞,真係嚇走客人架。

    回覆刪除
  8. 而家煮嘢質素係咁上下啦,因為有太多強國人幫襯......
    都唔憂冇生意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家水準唔穩定,淨係想人食套餐。

      刪除
  9. 回覆
    1. 而家水準唔穩定,淨係想人食套餐。

      刪除
  10. 香港咁多選擇,下次去第二間。

    回覆刪除
  11. 稻香好多食物都係內地工場出,都唔使禁多叻厨師.

    回覆刪除
  12. 稻香我覺得麻麻地~咁多選擇~下次可以去第間~

    回覆刪除
  13. **腦友記, 周四午安, 好好味咁喎! ♪
    ╲\╭┓ . •祝福您'*•.¸.•°*.
    ╭ `•. `*•. •°”˜.•°*
    平安喜悅┗╯\╲* `•.¸¸.•美麗好心情¸•✿
    甜蜜快樂❁(﹡ˆ﹀ˆ﹡幸福美滿❁
     。☆*゚*。 。*゚❁❁☆。)☆
     *。   ☆   * ❁ ☆
     ゚。   *゚☆
      ゚*。   。*゚☆
        ゚*。。*゚。
    ☆.。.:.*・゚☆一切☆平安☆順心如意☆ღ☆

    回覆刪除
  14. 我發覺稻香唔同分店有唔同質素, 例如我覺得銅鑼灣好好食, 香港仔唔好食咁, 下次可以試下其他分店呢!

    回覆刪除
  15. 質素真係好難穩定!╮(╯_╰)╭

    回覆刪除
  16. 八卦下,第一味係咪蒸頭腩?

    回覆刪除
  17. 稻香宜家好似差咗呀, 而家反而幫襯富臨多~

    回覆刪除
  18. 稻香飲茶就唔錯,晚飯就。。。唉

    回覆刪除
  19. 雖說 700幾, 唔算好貴, 但也不是平...!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...