九龍城黃明記



聽朋友們提及
九龍城有間老店
豬雜好出名
我現在經常在九龍城出入
當然要試下

原來是賣粥粉麵


啟德道
唔難搵


點了一碗豬雜米粉
豬什包括...豬粉腸、豬心、豬肝、豬肉
佢每樣都爽口又"淋"
都晤錯
和同檯的老顧客搭訕
原來湯都豬骨煲的
此店還有墨魚鬚丸
什為出名
下次要試試



價錢算是合理
大家有興趣
又經過九龍城
不妨試下





60 則留言:

  1. 嗰間我都有去幫襯過,但係墨魚鬚丸就未試過 ~~

    回覆刪除
  2. 豬雜我唔啱, 墨魚鬚丸反而幾有興趣~

    回覆刪除
  3. 細細個成日同屋企人去食架 , 最愛黃明記的墨魚丸同辣椒油

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下次要試墨魚鬚丸,辣椒油有得賣呀

      刪除
  4. 真係識飲識食,好介紹呀!

    回覆刪除
  5. EE,都算抵食唔,好想帶媽咪去試墨魚鬚丸,因為媽咪鍾意食墨魚。

    回覆刪除
  6. $26 抵食...不過我喜歡吃豬粉腸多D呢
    ★・゚゚☆話咁快又晚安甜夢時間喇喂・。☁☾・゚

    回覆刪除
  7. 非常高之膽固醇食物,少食為佳。

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 哦, 仲在啟德道, 冇搬咩...

    回覆刪除
  10. 這間我以前成日食架,佢啲魷魚鬚,同魷魚鬚丸真係幾好味,下次可以試吓

    回覆刪除
  11. 潮州牛雜出名,呢間係豬雜,味道有沒有相同嘅口感呢?睇見就想食!

    回覆刪除
  12. 暑假返嚟就一定要嚟食番碗豬雜粥!

    回覆刪除
  13. 我未去英國時都成日去黃明記, 以前只會食佢地的魚蛋粉 (唔通我記錯左)。

    回覆刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 早晨EE:我間中都去九龍城,下次試吓先.

    回覆刪除
  16. 早好 ! EE, 禾只能看.. 不能食.. 小週末愉快 ! ^0^

    回覆刪除
  17. 豬雜未食過, 但咁多餸賣$26, 而家好少有咁平!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你應該你唔食豬什,聽講墨鬚丸都好出名

      刪除
  18. 豬什米粉好味呢!我哩頭食都要$30,仲好重味精食完好口渴.

    回覆刪除
  19. 上次小雲同老公去嗰邊行街本應都想食, 但搵唔到間舖(唔記得舖名)^^~

    回覆刪除
  20. 陳明記嘅蝦子麵好靚㗎(乾糧)

    回覆刪除
  21. 豬肝補血,營養豐富,都鍾意食。^_^

    回覆刪除
  22. 怕咗d膽固醇,已經無食豬雜牛雜好多年囉。

    回覆刪除
  23. 好介紹, 下次有機會我會去試的.

    回覆刪除
  24. 前排行九龍城沒有行呢條街 , 錯失了 .

    回覆刪除
  25. 黄明記本來最出名係豬肉丸,唔知而家係唔係轉咗老細 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講而家係個女做,但我仍然見到有位老伯收銀,我其實係第一次幫儭,原來豬肉丸出名,下次試下先。

      刪除
  26. 好多年前都有去食過, 但感覺都係咁....!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...