西貢天后誕


每年一度西貢慶祝天后誕
演出神功戲剛結束不久

最後一天我也去趁了一會熱鬧
今年氣氛很好呀



有棉花糖賣



這個公仔糖可吹波波
小朋友很感興趣


好多色彩



氣球



最大型當然是粵劇演出


最後一天演出[李後主]


小生花旦出場



有歌舞場面






因為太熱
睇左一陣就走
明年再見







42 則留言:

  1. 咁嘅天氣做大戲,真難為!

    回覆刪除
  2. 又真係幾熱呢!^^''

    回覆刪除
  3. 去趁了一會熱鬧...都好呀
    哈哈哈...話咁快又到星期六。♡・゚゚
    MY █▄♡VҼ 好姊妹*。゚話咁快又晚安喇喂★・゚゚

    回覆刪除
  4. 可以吹波波的糖…想像唔到係點。

    回覆刪除
  5. 我細時好鍾意睇神功戲,鍾意坐近台前,睇花旦小生。

    回覆刪除
  6. 有 D 似年宵市場氣氛!

    回覆刪除
  7. 呢幾日天氣好熱,仲要著咁多衫演大戲,好辛苦啊!

    回覆刪除
  8. 天后誕好熱鬧,大戲演出者真係好敬業.

    回覆刪除
  9. 係咪仲好熱呀?怕佢哋捱唔住。

    回覆刪除
  10. 天后誕是水上人家和漁民的大節日, 西貢有神功戲做。元朗每年亦有大型的巡遊活動來賀寳旦囉 !

    回覆刪除
  11. 細時經常跟住我 Ho-ma 去戲棚睇大戲,最高興就係可以買到自己心愛嘅零食!

    回覆刪除
  12. 好熱鬧呀 , 戲服好靚人物做型仲靚 .

    回覆刪除
  13. 而家好少見到公仔糖咯…

    回覆刪除
  14. EE, 我記得去年, 我和一班老同學行完山, 回到西貢晚飯, 都見有大戲演出...
    可惜天氣熱, 唔多想留下看吧 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐