冬菇雲耳蒸星斑




物價越來越貴
買菜都變海鮮價
經常不同
真係世界艱難

冬菇雲耳蒸星斑
嘩!好似好名貴咁

實情係
在相熟魚檔
見到份好新鮮的魚頭魚尾
老板娘話係星斑
分拆開來賣
佢話$30蚊賣俾我

我見係靚野又新鮮
買來蒸都唔錯

加雲耳冬菇
你地睇蒸左幾大
條尾都好多肉
而且好滑唔韌








40 則留言:

  1. 你時時都執到又平又靚嘅嘢喎!

    回覆刪除
  2. 嘩 ! 好正, 我也喜愛咁蒸.. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲耳同冬菇可吸收魚汁,好味。

      刪除
  3. * ❤。゚端午節快樂+復活節快樂ღ*゚

    回覆刪除
  4. 喺Google+個標題寫冬菇雲耳毒蒸星班,嚇得我呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經刪除,唔好意思,嚇親你。

      刪除
  5. 看得到碟魚很鮮美!

    回覆刪除
  6. 嘩超抵呀 , 鮮甜美味 , 睇見都恨到流口水了 .

    回覆刪除
  7. 抵夾靚!有時買成條反而食吾晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大條,我地兩人一定食唔晒。

      刪除
  8. *☁。゚各位早晨喇喂☀・゚゚・。 \(◕ヮ◕)/
    今天都係藍天白雲⊹❤。太陽仍然靚靚。゚♡咁開心
    大家窩心錫錫又快樂抱抱☀*゚每一個明天喇* ❤。゚
    端午節快樂ღ*゚不過我都天天快樂了...哈哈哈
    ¸.•*¨ ✿咁我又出門行街曬太陽啊º°¨ƸӜƷ.*❀•。ʚïɞ•°
    各有各去忙啊...我要出街買定今晚餐鎹菜呢...拜拜呢

    回覆刪除
  9. 望落好嫩滑呀!^.~

    回覆刪除
  10. 我噚晚先啱啱蒸完冬菇雲耳蒸雪魚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港雪魚只有一片片急凍魚扒賣咋。

      刪除
  11. EE, 妳就好, 熟客可以30蚊一份石斑...!! 又抵, 又好味

    回覆刪除
  12. 30蚊一份石斑超抵,賣相都好靚!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...