香煎鯖魚


今日睇新聞
真係好似睇警匪片咁
好緊張
睇住飛虎隊從天而降
好彩最後除左疑兇
冇其他人受到損傷
真係要向香港警察致敬


昨日去超市
見到鯖魚柳
又做特價
每條只需$7.9元
買左兩包
今日晚餐
用鹽略醃煎香
再用燈籠椒燴
有紅椒加紅蘿蔔
補番紅色
又多樣蔬菜







50 則留言:

  1. 我都試過買、只識煎了加沙拉醬吃!

    回覆刪除
  2. 我都有兩包, 好好用, 我加鹽和七味粉煎, 好香口!

    回覆刪除
  3. EE,其實我在想,處理這種場面,為什麼要有直播?

    或者,警方覺得屋內沒有人質,讓屋內人看見有兩個突擊人員從外游繩而下像要從窗外強攻 (實際由大門攻入),可增加屋內人壓力自亂陣腳吧。

    回覆刪除
  4. 鯖魚柳也是現在百物騰貴的環境中,一種不錯的選擇。

    回覆刪除
  5. 魚柳好抵呀~~ 有時間都買包試吓~~~

    回覆刪除
  6. 嘩,話晒都係魚,平到咁呀?!!

    回覆刪除
  7. *☁。゚各位話咁快又晚安喇喂☆☾・゚端午節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 端午節快樂!今日買左乜做節呢?

      刪除
  8. 抵食好味,精明師奶殺手呀...
    嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 未知發生乜事. e+去睇報紙先.

    回覆刪除
  10. 又一碟平靚正嘅出品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平就真係平,呢隻魚又真係易整又好味。

      刪除
  11. 夠晒健康又經濟!(叻叻EE)

    回覆刪除
  12. 很好的配撘呀!^.~

    回覆刪除
  13. 我未試過咁煮, 次次都係就咁煎熟就食.

    回覆刪除
  14. EE晚安:端午節快樂!好抵喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠惠晚安:端午節快樂! 特價好抵呀!

      刪除
  15. EE ,點解你可以煎到條魚咁靚仔?我次次都煎到佢甩晒皮呢…( ̄ε(# ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用易潔鑊嘛,若果用其他,要將個鑊燒紅即好熱先落油,就會靚仔好多,呢種魚用焗爐焗都幾好架。

      刪除
  16. 我好似未食過鯖魚!,

    回覆刪除
  17. EE. 我都有買這 "鯖魚柳" , 兩條咁多...不過未整.!
    一於跟足妳的煮法先得...!

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...